سئو و نقشه گام به گام جدید برای دوره سئو

Wiki Article

سئو یعنی تصمیم گیری درست، براساس آمارها و تحلیل های گسترده از آخرین تغییرات گوگل و دستاوردهای سایت. فرآیندی ساده ولی دشوار!

این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود.

توصیه میکنم به تمامی دوستان، که از هیچ صفحه ی این سایت نگذرن و همه صفحات رو ببینن و نت برداری کنن.

سئو یک فرآیند است با هدف جلب رضایت موتور های جستجو و کاربران . در این فرآیند هیچ یک را نمی توانیم نادیده بگیریم. وقتی می توانیم رضایت را جلب کنیم که به شناخت کافی از هر دو رسیده باشیم. برای رسیدن به شناخت از رفتار موتور های جستجو و کاربران باید به طور مستمر به یادگیری و تحلیل و آنالیز بپردازیم.

سئو در واقع یک مسابقه است که به ازاء هر کلمه کلیدی در موتورهای جستجو برگزار میشود، همه شرکت کنندگان در مسابقه آرزو دارند که مقام اول را بدست بیاورند اما فقط یک نفر برنده میشود، گرچه رتبه های بعدی هم بی نصیب از جایزه نخواهند ماند.

برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم.

به روز رسانی مطالب قدیمی چگونه است؟ تاثیر آن در سئو سایت

شاید این تعریف دقیق ترین و کاربردیترین روش برای ارائه مفهوم سئو نباشد ولی چیزی که در عمل اتفاق می افتد همین است.

بله از طریق انکرتکست و مفاهیم درج شده در اطراف آن اطلاعاتی در مورد صفحه لینک شده کسب میکند ولی تغییر لحظه ای مفهوم امکان پذیر نیست چرا که برآیند همه عوامل و لینک ها را باید در نظر گرفت.

مطالعه نقطه نظرات متخصصین در پاسخ به سوال سئو چیست مجموعه ای از اطلاعات و داده های تخصصی را در اختیار ما قرار میدهد ولی نتیجه گیری از آن و دستیابی به یک استراتژی کاربردی کمی پیچیده بنظر میرسد.

تکنیکال در واقع آن بستر و زمینی هست که قرار هست سایت ما در آن مثل یک نهال رشد کند و بزرگ شود و به ثمر برسد

تعویض های بازیکنان هم مثل کارهایی میمونه که در پی بررسی اطلاعات سرچ کنسول انجام میشه.

جمله ای که به نظر بنده همیشه یک سئو کار باید در نظر داشته باشد این است که "تحلیل، نظم و استمرار در اجرای فرآیند سئو برگ برنده ای است که نتیجه آن باصبر نمایان خواهد شد ."

ورود کاربر به سایت اولین هدف و تبدیل بازدیدکننده به مشتری مهم‌ترین دستاورد ما خواهد بود.
علاوه بر این استراتژی درست برای تولید و ارائه محتوا در کنار طراحی مناسب سایت می‌تواند شانس ما را برای کسب جایگاه بهتر افزایش دهد.

خیلی خوشحالم که چنین فضایی فراهم شده تا صاحبنظران و افراد کار کشته ی حوزه وب در کنار همدیگه قرار گرفتن و به اشتراک تجارب کاری و فعالیت های تخصصی شون مشغول شدن.

هرکس بهتر حرف دل کاربر و نیاز اصلیش رو بفهمه و اون رو به بهترین شکل ممکن برطرف کنه، برنده مسابقه است.

الان سوال من اینه که چه راهی وجود داره که بتونم لوکیشن قبلی روی گوگل مپ رو حذف کنم.

وب مسترها و شرکت های بهینه سازی موتور جستجو: شرکت هایی که با استفاده از یکسری ابزار و مهارت ها تلاش می کنند رتبه وب سایت ها را در صفحه نتایج موتور جستجو افزایش دهند

من سئو رو تشبیه می کنم به مکان یه مغازه، شما میتونین یه مغازه شیک تو کوچه پس کوچه ها داشته باشین، با اینکه شیکه ولی چون کسی از جلوش رد نمیشه و دیده نمیشه طبیعتا کسی هم وارد هم نمیشه، اگه همین مغازه شیک رو تو یه جای شلوغ و یه مکان مناسب داشته باشین، خب مشتریای بیشتری هم واردش میشن، سئو هم همینه، اینکه کمک کنه بهتر دیده بشین

در نهایت اگر این ارتباط صمیمانه ادامه پیدا کند، اعتبار سایت شما نزد گوگل بیشتر و بیشتر و آشنایی سایت شما با گوگل به رفاقتی پایدار تبدیل خواهد شد.

این یک اشتباه محض است؛ برای موفقیت در حوزۀ سئو، باید دست بر دست گوگل بگذارید و با او همکاری کنید چراکه سایت شما با گوگل در واقع یک چیز هستند.

در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است.

ممنون از شما که حمایت کننده دانش و تجربه کارشناسان سئو هستین.

تجربیات این سالها به ما آموخته که خود شما بهترین شخص برای انجام سئو سایت و تهیه محتوای باکیفیت هستید، اگر راهنما و مشاور توانمندی را در کنار خود داشته باشید.

سئو مثل بالارفتن از پله های برج میلاد میمونه، حالا اگر در حین طی مسیر روپایی هم بزنی – تولید محتوای جذاب_ داورها امتیاز بیشتری برات قائل میشن.

سلام و ممنون از اطلاع رسانی مفید و به روز درباره سئو……….

درسته سئو چیست که سئو فقط به گوگل مربوط نمیشه و برای همه موتور های جستجو موضوعیت داره اما خب قسمت عمده سرچ ما ایرانی ها در گوگله.

Report this wiki page